
בחמאס מודאגים מהכירסום הישראלי ב"קו הצהוב"
בחמאס חוששים כי ישראל מנצלת את המלחמה המתמשכת והעיסוק האמריקני באיראן כדי להעמיק את שליטתה ברצועת עזה, בעוד צה"ל ממשיך במלחמת ההתשה ובחיסול שיטתי של הנהגת הזרוע הצבאית.

בחמאס חוששים כי ישראל מנצלת את המלחמה המתמשכת והעיסוק האמריקני באיראן כדי להעמיק את שליטתה ברצועת עזה, בעוד צה"ל ממשיך במלחמת ההתשה ובחיסול שיטתי של הנהגת הזרוע הצבאית.

המליציות החמושות ברצועה, הפועלות בחסות ישראלית, מערערות בהדרגה את שליטתו הביטחונית של חמאס ומכרסמות בכוחו ובריבונותו על השטח.

בחמאס חוששים כי ישראל מנצלת את המלחמה המתמשכת והעיסוק האמריקני באיראן כדי להעמיק את שליטתה ברצועת עזה, בעוד צה"ל ממשיך במלחמת ההתשה ובחיסול שיטתי של הנהגת הזרוע הצבאית.

המליציות החמושות ברצועה, הפועלות בחסות ישראלית, מערערות בהדרגה את שליטתו הביטחונית של חמאס ומכרסמות בכוחו ובריבונותו על השטח.